انعقاد تفاهم‌نامه حضور نهادهای مالی در رویداد ملی گام دوم با صندوق پژوهش و فناوری سپهر

  • صفحه نخست
  • اخبار
  • انعقاد تفاهم‌نامه حضور نهادهای مالی در رویداد ملی گام دوم با صندوق پژوهش و فناوری سپهر
0

صندوق پژوهش و فناوری غیر دولتی صنایع فرهنگی سپهر تا سقف 200 میلیارد ریال در رویداد ملی گام دوم مشارکت می‌کند.

به گزارش روابط عمومی صندوق پژوهش و فناوری سپهر، جناب آقای دکتر مصطفی اکوان مدیرعامل صندوق پژوهش و فناوری غیر دولتی صنایع فرهنگی سپهر و محمدجواد اسدیان مسئول روابط عمومی صندوق عصر روز یکشنبه مورخ 21/01/1401 با حضور در محل صندوق پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی تفاهم‌نامه همکاری مشترک در رویداد ملی گام دوم دانشگاه آزاد اسلامی را با صندوق پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی امضا و تبادل نمود.

در ابتدای این جلسه آقایان اکوان و غلام‌زاده به بیان دیدگاه‌های خود در مورد جایگاه صندوق‌های پژوهش و فناوری در زیست‌بوم نوآوری کشور پرداخته و خدمات قابل ارائه به شرکت‌کنندگان، استارتاپ‌ها، صاحبان ایده، تیم‌ها و شرکت‌های فناور، خلاق و دانش‌بنیان حاضر در رویداد ملی گام دوم را تبیین نمودند.

در ادامه این نشست تفاهم‌نامه همکاری مشترک فی‌مابین به منظور فعال‌سازی ظرفیت‌های صندوق پژوهش و فناوری غیر دولتی صنایع فرهنگی سپهر در راستای تحقق اهداف رویداد ملی گام دوم دانشگاه آزاد اسلامی امضا و تبادل گردید.

لازم به ذکر است مطابق این تفاهم‌نامه صندوق دانشگاه آزاد اسلامی بسترهای لازم جهت حضور صندوق صنایع فرهنگی سپهر در رویداد ملی گام دوم و بهره‌برداری حداکثری این صندوق از فرصت‌های مشارکت، سرمایه‌گذاری و سایر خدمات مدنظر را فراهم نموده و صندوق صنایع فرهنگی سپهر نیز تا سقف 200 میلیارد ریال در رویداد ملی گام دوم در قالب تسهیلات، مشارکت مدنی و حقوقی، سرمایه‌گذاری، صدور ضمانت‌نامه، مشاوره و سایر خدمات مشارکت می‌کند.

با امضای این تفاهم‌نامه صندوق پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی تا به حال توانسته است مجموعا تا سقف 3،200 میلیارد ریال ظرفیت اعتباری برای شرکت­کنندگان در رویداد ملی گام دوم ایجاد نماید.

ارسال نظر برای این مطلب

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات تماس با ما

نشانی

تهران، خیابان آزادی، خیابان حبیب الله، ایستگاه نوآوری شریف

شماره تماس                           فکس

65013047 – 021               65013284 – 021

پست الکترونیک

info@sepehrfund.ir
investment@sepehrfund.ir
credit@sepehrfund.ir

تمامی حقوق این سایت متعلق به صندوق پژوهش و فناوری سپهر می باشد

ALL RIGHT RESERVED 2020©